Warunki Uczestnictwa
PROCES REJESTRACJI UCZESTNIKÓW KONFERENCJI
Uprzejmie prosimy o rejestrowanie zgłoszenia za pomocą strony internetowej www.vkongresreligii.umk.pl poprzez założenie własnego konta.
W celu rejestracji należy wykonać poniższe czynności:
1. Założyć własne konto [proszę wybrać zaloguj, następnie zarejestruj się - proszę podać własny e-mail wraz z wymyślonym hasłem, aktywować konto poprzez kliknięcie na nadesłany link na podany adres mailowy, zalogować się ponownie]
2. Podać tytuł wystąpienia w języku polskim i angielskim, przy tytule proszę w nawiasie wpisać numer wybranej sekcji, dołączyć krótki abstrakt (5-6 zdań) w języku polskim i angielskim. Bardzo prosimy o wypełnienie wszystkich wymaganych pól.
3. Po zaakceptowaniu abstraktu wnieść opłatę konferencyjną
Termin składania abstraktów mija wraz z dniem 15 lipca.
Organizatorzy zastrzegają sobie prawo ostatecznej weryfikacji tematów i ich przynależności do poszczególnych sesji.
PŁATNOŚCI
Opłata konferencyjna dla uczestników w kwocie 400 zł/100 Euro oraz 300 zł dla studentów i doktorantów powinna być wniesiona na konto do dnia 15 czerwca 2017 roku.
Opłata konferencyjna obejmuje: materiały kongresowe, wyżywienie, udział w koncertach i imprezach towarzyszących. Opłata nie obejmuje noclegu.
Wpłat prosimy dokonywać na konto BZ WBK 58 1090 1506 0000 0001 3271 3855
Fundacja SOCIETAS ET IUS ul. Grunwaldzka 5c/10 87-100 Toruń
NIP: 956-231-75-92
z dopiskiem DIALOG oraz imieniem i nazwiskiem uczestnika.
W przypadku rezygnacji z udziału w konferencji organizator nie zwraca wniesionych wpłat.